Albert Sala va estudiar Audiovisual Communication and Multimedia (100% English) a l’ERAM – UdG. És un artista visual apassionat per la narració d’històries originals i per l’exploració de la tensió entre la realitat i les infinites possibilitats d’estats surrealistes i abstractes. El seu estil es defineix per imatges impactants, un disseny meticulós i una forta narrativa visual. Amb una formació que abasta el disseny gràfic, la fotografia, l’animació i el cinema experimental, combina fonts d’inspiració diverses per crear un estil únic i distintiu.
Forma part de StillKidz, un col·lectiu creatiu que combina direcció i postproducció amb l’objectiu de desenvolupar projectes audiovisuals d’alt nivell, sempre apostant per la llibertat creativa i l’excel·lència.
Entre els seus treballs més destacats es troba la direcció del videoclip “Com espines” de la banda Aliment, nominat als UK Music Video Awards 2023 en la categoria Best Rock Video Newcomer. També ha col·laborat en la campanya global de Nike Mercurial XXV amb Kylian Mbappé, titulada “Fast is in the Air”, i en el projecte “Mad Brilliance” per Nike Football. A més, ha estat director del vídeo “An Exploration of Industrial Workwear 1523-2023” per a Maharishi i co-director del vídeo “Amalgam” per a Dosnoventa.
Continua desenvolupant la seva carrera com a artista visual, aportant la seva visió creativa i innovadora a projectes que exploren noves formes d’expressió audiovisual.