Graduada en Comunicació Audiovisual i Multimèdia per l’Escola Universitària de les Arts ERAM – UdG, Helena Ortel s’ha especialitzat en la creació de contingut audiovisual i estratègies per a marques del sector de la moda i el luxe. Amb una visió estratègica i una gran capacitat creativa, treballa en el desenvolupament de campanyes, direcció de films i postproducció, donant forma a conceptes des de l’inici fins al producte final.
Actualment, és Audiovisual Content Manager a PDPAOLA Jewelry, on lidera la direcció creativa del contingut audiovisual de la marca per a tots els canals (e-commerce, publicitat, xarxes socials, etc.). Coordina tant l’equip intern de vídeo com col·laboradors externs, gestionant aspectes com l’edició, la color, el so i la direcció de fotografia. Prèviament, com a Lead Video Editor, va ser responsable de definir l’estil visual de la marca i impulsar la creació del departament de vídeo.
La seva experiència professional també inclou el seu pas per MANGO, on va treballar en el disseny gràfic de campanyes i elements visuals per a botigues, publicitat i esdeveniments, així com per DDB Health i Mistim Agency Communication, on es va especialitzar en disseny gràfic i creació de materials visuals per a diferents marques.
A més de la seva formació a l’ERAM – UdG, ha ampliat els seus coneixements amb estudis en Art Direction for Fashion a Central Saint Martins (University of the Arts London) i un Màster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic a l’EAE Business School.
Amb una trajectòria en constant evolució, Helena Ortel continua explorant noves formes d’explicar històries a través del llenguatge audiovisual, aportant creativitat i estratègia a cada projecte.
Descobreix més sobre la seva feina al seu web!