Graduat en Comunicació Audiovisual i Multimèdia per l’Escola Universitària de les Arts ERAM – UdG, en Roger Juanola ha desenvolupat una sòlida trajectòria en el sector digital i audiovisual, especialitzant-se en la gestió de continguts transmedia i la producció digital. En acabar els seus estudis a l’ERAM va cursar un un màster en Programació de TV d’Entreteniment per Gestmusic – Universitat Rovira i Virgili, i va fer un ERASMUS a la University of Northampton en Digital Media Production, per així dominar tant l’estratègia digital com la narrativa multiplataforma.
Ha treballat en una àmplia varietat de projectes per a cadenes com TV3, RTVE, Catalunya Ràdio i plataformes digitals, exercint com a Social Media Manager, Digital Manager i Director Transmedia. Ha estat responsable de la creació i execució de campanyes digitals per programes com Eufòria, Zenit i Ràndom, gestionant col·laboracions amb influencers i marques de renom com IMAGIN, YOSOY i FlyLevel. La seva experiència inclou la direcció de continguts per documentals com Eufòria: Destinació Miami i la coordinació de projectes audiovisuals per a plataformes digitals i televisives.
Entre els seus projectes destacats es troben la campanya digital de les Campanades 2023 de TV3 amb Laura Escanes i Miki Núñez, la direcció de continguts transmedia per Atrapa’m si pots i la producció digital de documentals com Connectats sobre el Mobile World Congress de Barcelona. A més, ha col·laborat en programes d’entreteniment com Operación Triunfo 2017 i Tabús.
Amb una forta capacitat de gestió d’equips i producció digital, Roger compta amb una experiència consolidada en la creació de continguts innovadors i estratègies digitals, posicionant-se com una peça clau en l’evolució dels formats audiovisuals en l’era digital.