- Grau Arts Escèniques - Interpretació
- Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia
- Àmbit de creació III (Grau Arts Escèniques - Interpretació)
- Àmbit de creació III: teatre musical (Grau Arts Escèniques - Interpretació)
- Teoria i anàlisi de la imatge (Grau en Comunicació Audiovisual i Multimèdia)
Com a actriu, participa en les pel·lícules Ardara (In-Èdit Film Festival 2019), Els Camps magnètics (Festival de Cinema d'Autor de Barcelona 2019) i Retorn a l'Horitzó (2017), i en les obres Sapucay (Dir. Juan Pablo Miranda, Festival Grec, Festival Temporada Alta, Fira Tárrega, Sala Hiroshima, Festival Fidcu Uruguai), Kopfkino (Mariona Naudin, Cia Las Detectives, Festival Salmon, Mercat de les Flors, Antic Teatre, Festival de la Quinzena de la Dansa Metropolitana), Festa de balls per salvar el món (Miguel Ángel Blanca, Festival de Música Viva de Vic, Festival Sismo, Les Naus de València, Atlántida Film Festival, Antic Teatre), Mos Maiorum ( Teatre Lliure 2019, Red de Teatros Alternativos 2018,Gentry, Cia Mos Maiorum, ( Antic Teatre 2020) Contrakant, Cia Doctor Alonso ( Mercat de les Flors, 2020) entre altres. Com a creadora i interpret, en 2019 estrena la segona peça escènica de la Cia Las Detectives, Pienso Casa digo silla, al Festival Grec 2019 i al Festival Sälmon 2020. Al desembre 2019 presenta amb el Cia Mos Maiorum la peça en procés Turba al Teatre Lliure i a l’octubre 2020 l’estrena al Festival Temporada Alta de Girona. Durant el mateix any desenvolupa amb Juan Miranda el el seu quart projecte escènic a Leal Lav de Tenerife, Das Arts (Das Theatre) Amsterdam, i a La Caldera de Barcelona (artistes residents 2019). Junts van crear els solos Werner o el blau dels orígens, Micrologia Primera i Segona, presentats a la Sala Hiroshima, Teatro Pradillo, Museo D'Art Contemporani Santa Mònica, La Pedrera, Festival ACT Bilbao, l'Animal a l'Esquena, Desembre en Dansa, etc). Com a jove creadora va estar seleccionada per participar en la trobada Internacional de joves creadors i crítics escènics organitzada pel Festival TransAmériques de Montreal, Canadà, al 2018 i al Directors Lab Mediterranean al Teatre Lliure, 2020.
-Doctorat en Comunicació. (Cursant a l'Universitat Pompeu Fabra)
-Màster a la Universitat Pompeu Fabra de Cinema i Audiovisual Contemporanis.
-Grau-Licenciatura de Cinema a La Sorbonne. Al mateix temps estudià Art dramàtic al Conservatori du Ve Arrondissement de París i a l'Institut del Teatre de Barcelona.
Els seus interessos de recerca comprenen,les relacions entre cinema, escena i cos des de la teoria i la pràctica. En el pla teòric estudia la teatralitat en certes cinematografies contemporànies, mentre que, en el terreny de la pràctica artística, li interessa traduir certes formes del cinema contemporani en formes escèniques que continguin com a eix central el cos i la seva potència d'encarnació
Ha estat membre dels projectes de recerca escènica Ocupaciones, La Porta 2012 i Mortal de Necesidad amb Oscar Dasí, Sergi Faustino i Itxaso Corral, 2013-2014. Ha estat artista resident del Graner y de La Caldera durant diversos anys consecutius entre 2014-2020.
Ha participat al Seminari Internacional de joves creadors i crítics escènics organitzat pel Festival TransAmériques de Montreal, Canadá, FTA, al Seminari Internacional de creadors i directors escènics emergents Director’s Mediterranean Lab, Teatre Lliure 2020, a Joc i Escena, organitzat per l'Institut del Teatre entre d'altres. Ha publicat artícles pel CCCB i per la revista Comparative Cinema.
- María García Vera 2018 Reseña del libro de entrevistas a Robert Kramer, Punto de partida. http://www.ocec.eu/cinemacomparativecinema/index.php/es/ Comparative cinema UPF (p.http://www.ocec.eu/cinemacomparativecinema/index.php/es/) http://www.ocec.eu/cinemacomparativecinema/index.php/es/ Article Revista